Velden invoer trajectofferte niet zichtbaar
In mei 2020 is er een aanvullende instructie verstuurd voor het aanmaken van trajectoffertes.
Hierbij wordt vermeld dat je de kostprijs, verwachte opdrachtdatum, begin- en einddatum, etc. in dient te vullen.
Het kan zijn dat die velden voor jou niet zichtbaar zijn. Hier zijn meerdere oplossingen voor:
1. Meer velden weergeven:
Elk Sneltabblad heeft onderin een knop "meer velden weergeven". Wanneer je hierop klikt zie alle beschikbare velden.
Zijn de velden nu nog niet zichtbaar: voer de actie in stap 2 uit:

2. Herstellen standaardinstellingen trajectofferte kaart:
Als je teruggaat naar de standaard instellingen moeten alle relevante velden zichtbaar zijn (evt. nog stap 1 herhalen!):
Dit doe je als volgt:
STAP 1 - Ga naar de pagina instellingen: (pijltje linksbovenin, kies [Aanpassen] en [Deze pagina aanpassen].
STAP 2a - Herstel standaard instellingen
Kies [Sneltabbladen] en klik daarna rechtsonderin op [Standaardwaarden herstellen].
STAP 2b - Kies zelf welke velden je wilt zien:
Kies [Sneltabbladen], Kies het sneltabblad dat je wilt aanpassen (bijvoorbeeld [Data] en klik daarna op [Sneltabblad aanpassen].
Je kunt nu met de knoppen [Toevoegen], [Verwijderen], [Omhoog] en [Omlaag] velden toevoegen, verwijderen en de volgorde aanpassen.Met de knop [Belang] kun je de zichtbaarheid van het veld aangeven:
- Standaard, altijd zichtbaar als het Sneltabblad opengevouwen is,
- Aanvullend, alleen zichtbaar als je [Meer velden weergeven] openvouwt (zie stap 1)
- Gepromoveerd, de veldwaarde is zichtbaar als het Snelttabblad samengevouwen is.
--- einde instructie ---